About Me

My photo
Tikam Batu, Kedah, Malaysia

Followers

Monday, August 24, 2009

~ sekilas rasa, seulas senyuman~


Assalamualaikum kepada yg sudi singgah di blog ini. Sekadar ingin berkongsi rasa. Jika ingin menulis komen amat dialu-alukan.

Thanks a lot to my fren coz bg idea untuk saya dengan hobi baru ni > bt kraftangan menggunakan kain felt. Suka sangat sb boleh hasilkan barang yg comel2. Kalau hari minggu kadang2an boleh hasilkan 3 jenis... Hari biasa kdg2 1 ja... So sekarang saya mencari pelbagai lg warna menarik dan bentuk2 yg lg best...

Tapi saya masih baru "beginner', banyak lg yg saya x fasih dlm membuatnya..hehe.. so..sila beri tunjuk ajar.. Kepada empunya blog yg terdpt dlm senarai saya, hasil kerja tangan anda memberangsangkan... tahniah. Semoga semakin berjaya di masa depan..

Sekian bt kali ini, jumpa lg.... Sayonara....





No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen ada di sini: